Smog and Gridlock från Urban Decay

Dagens makeup går i mettalisk brun. I globlinjen har jag den mörkare Smog som jag jobbar ut ordentligt innan jag applicerar Gridlock på hela det rörliga ögonlocket. Gridlock är metalliskt ljusbrun, svårt att förklara... Smog är en kall metallisk brun, mörkare än Gridlock. De båda två är i den där underbart krämiga konsistensen som många av Urban Decays metalliska skuggor är. Jag jobbade ihop dem så att det inte skulle bli en tydlig övergång.

För att få lite liv i ansiktet hade jag både Glominerals Papaya som rouge och lite NARS Orgasm ovanpå. På läpparna har jag glosset Icy Pink från Estee Lauder.




Kommentarer
Postat av: Karro

Hej, jag ser att som jag har en riktig stor näsa. Jag skäms otroligt över min näsa och skulle vilja fråga dig ifall du har något hett tips om hur man sminkar sig så näsan ser mindre ut.



Mvh Karro M

2009-02-02 @ 23:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0