Inget mer uuhuuuhuuhuuu...

Jag är i stort behov av en ny hårfön. Den jag har nu fick jag av min pappa för hundra år sedan och nu låter den typ såhär uuuuUhuuuuHuuuu... utan minsta tryck. Den skulle inte blåsa omkull en tändsticka. Men nu har jag beställt en ny fin hårfön. Jag hoppas att den låter mer UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU och inget uuuuhuuuHuuuUhuu. Fin är den också. Den är vit med ett blommigt mönster. Me like! Det är Vidal sasson limited edition och kostar 399 kr. Hoppas att den är lika fin i verkligheten.,Men nu ska jag gå och föna håret med min uhuuuhuu-fön.

Kommentarer
Postat av: trollsanna

Vill också ha en ny hårfön. Min har inte nog bra blås så det tar sådan tid. Den här var ju lite roligare också.

2009-01-25 @ 20:59:37
Postat av: svalmarkskan

Jag har spanat på den ett tag nu, tillslut slog jag till. Det var dags. Nu börjar även min gamla lukta lite mystiskt. Den kanske vet att det är dags och håller på att ge upp? Den måste bara hålla ut ett par dagar till.

2009-01-26 @ 01:09:34
URL: http://www,svalmarkskan.blogg.se/
Postat av: chasmine

sådan har jag! :)

2009-08-08 @ 15:47:48
URL: http://takealook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0