www.beautybag.se

Prenumererar du på beautybag.se? Jag är fortfarnade med men funderar på att dra mig ur. När jag först hörde talas om beautybagen tyckte jag att det lät störtkul. Tänk att få prova massor roliga produkter som man annars inte tänkt på att köpa. Och det till en relativt låg kostnad. Bara 299 kr inkl frakt. Men nu känns det inte alls så roligt längre. Paketen kommer aldrig när de säger att de ska komma. Även om det känns som en förmån att ens få vara med så känns det så trist att gå och vänta på ett paket i flera månader. Sist kom det nog tre månader efter utsatt tid. Dessutom var innehållet inte mycket att ha. Produkter från Yves Roché som inte kändes direkt nya, läppstift i någon märklig nyans osv. Det bästa i paketet var GloMinerals rouge Papaya (som ni kan se att jag ibland änvänder) och CND's handkräm i miniformat. Eftersom jag är gravt handkrämsberoende passade den lilla flaskan perfekt i min kuvertväska när man går ut på krogen. Då finns det inte plats till en tub. Den lilla förpackningen visade sig vara lösningen på problemet. Sedan att den doftade underbart gjorde mig inte mindre förtjust! Tangerine and lemongrass heter doften.

På BB's hemsida står det att nästa utskick skulle ske i slutet av januari.Guess what?! Inte ett ljud från dem. Men jag ger det ett paket till. Blir det inte bättre så blir det här mitt sista paket. Men det tar mig emot, jag älskar ju paket. Typiskt.

Kommentarer
Postat av: mjölken

Hmm, jag sa upp min prenumeration efter förra utskicket. De skickade saker för fel hudtyp, fastän jag mailade om att de skulle ändra och allt var bara allmänt försenat. I sista utskicket hade dessutom korken på locket till oljan ramlat av så det var bara att slänga i princip allt. Grejjerna är säkert värda över 300, men eftersom att jag inte skulle köpa i princip nått av det själv, så blir det ju mer 300 i sjön.

2009-02-04 @ 10:10:02
URL: http://mjolkochlingon.blogspot.com
Postat av: Trolltyg

Jag har också gått ur, ledsnade efter tvåpaket. Dåligt sortiment och en del grejjer kändes som du skriver, inte helt nya. Lite unken doft på några av grejerna och så där. Visst har något av innehållet varit till belåtendhet men inte till det priset. 300 kr kan jag ju köpa mycket roligt smink för som jag VET jag vill ha :-). Glad jag gick ur men är ändå nyfiken på vad alla fått i sina paket. Fina sminkningar för övrigt.

2009-02-10 @ 10:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0